Obiektywy do bezlusterkowców (Carl Zeiss, Olympus, Irix, Lensbaby)
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: 77
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Kompaktowy teleobiektyw przeznaczony do aparatów CSC (Compact System Camera) wyposażonych w pełnoklatkowy sensor. Jego wymiary docenią szczególnie osoby, które często podróżują lub zajmują się fotografią uliczną, potrzebujące małego nierzucającego się w oczy obiektywu o najwyższej jakości obrazu. Duży kąt obrotu pierścienia ostrości umożliwia precyzyjną regulację.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: 86
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw o konstrukcji opartej na modelu Irix 30 mm Cine, która sprawia, że świetnie sprawdzi się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania. Posiada uszczelnioną i wzmocnioną konstrukcję zapewniającą swobodną pracę w wymagającym środowisku. Oferuje znakomitą jakość obrazu dzięki zaawansowanej budowie obejmującej 13 elementów w 11 grupach, 11-listkową przysłonę i ultra niski poziom zniekształceń.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: 86
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw o konstrukcji opartej na modelu Irix 30 mm Cine, która sprawia, że świetnie sprawdzi się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania. Posiada uszczelnioną i wzmocnioną konstrukcję zapewniającą swobodną pracę w wymagającym środowisku. Oferuje znakomitą jakość obrazu dzięki zaawansowanej budowie obejmującej 13 elementów w 11 grupach, 11-listkową przysłonę i ultra niski poziom zniekształceń.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: 46
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Zmień kąt nachylenia płaszczyzny ogniskowania do matrycy w zakresie 0-15°, tak aby uzyskać wyjątkowo plastyczne nieostrości. Composer Pro II w wersji z obiektywem Edge 50 mm RF daje standardowy kąt widzenia, zapewniając przyjemne fotografowanie i filmowanie wielu tematów. Umożliwia korzystanie z filtrów 46 mm i ma 9-listkową przysłonę.
Zmień kąt nachylenia płaszczyzny ogniskowania do matrycy w zakresie 0-15°, tak aby uzyskać wyjątkowo plastyczne nieostrości. Composer Pro II w wersji z obiektywem Edge 50 mm RF daje standardowy kąt widzenia, zapewniając przyjemne fotografowanie i filmowanie wielu tematów. Umożliwia korzystanie z filtrów 46 mm i ma 9-listkową przysłonę.
Obiektyw kompatybilny z mocowaniami Lensbaby Lensbaby Composer Series, Legacy Muse, Control Freak i Scout Lens (sprzedawane oddzielnie), które umożliwiają zmianę płaszczyzny ogniskowania w celu kreatywnej zabawy z nieostrościami. W zestawie z 11 dyskami przysłony, zapewniającymi twórczą zabawę z efektem bokeh.
Wyjątkowy obiektyw 3w1, który pozwala na uzyskanie 3 różnych efektów wizualnych. Pod obracaną przednią częścią znajdują się 3 elementy optyczne - Twist, Velvet i Sweet. Posiada wielokrotnie powlekaną optykę i zapewnia minimalny dystans ostrzenia 20,3 cm.
Wyjątkowy obiektyw 3w1, który pozwala na uzyskanie 3 różnych efektów wizualnych. Pod obracaną przednią częścią znajdują się 3 elementy optyczne - Twist, Velvet i Sweet. Posiada wielokrotnie powlekaną optykę i zapewnia minimalny dystans ostrzenia 20,3 cm.
Wyjątkowy obiektyw 3w1, który pozwala na uzyskanie 3 różnych efektów wizualnych. Pod obracaną przednią częścią znajdują się 3 elementy optyczne - Twist, Velvet i Sweet. Posiada wielokrotnie powlekaną optykę i zapewnia minimalny dystans ostrzenia 20,3 cm.
Szerokokątny, jasny obiektyw o maksymalnym powiększeniu 1:2 i minimalnym dystansie ostrzenia 14 cm. Z matrycą APS-C zapewnia kąt widzenia odpowiadający ogniskowej 44 mm dla formatu pełnoklatkowego.
Szerokokątny, jasny obiektyw o maksymalnym powiększeniu 1:2 i minimalnym dystansie ostrzenia 14 cm. Z matrycą APS-C zapewnia kąt widzenia odpowiadający ogniskowej 44 mm dla formatu pełnoklatkowego.
Standardowy obiektyw w przypadku użytkowania z matrycą pełnoklatkową i klasyczna portretówka z matrycą APS-C. Jasność f/1.6 i maks. powiększenie 1:2 z minimalnym dystansem ostrzenia 12 cm pozwalają na w pełni swobodne fotografowanie i kadrowanie w każdych warunkach oświetleniowych.
Standardowy obiektyw w przypadku użytkowania z matrycą pełnoklatkową i klasyczna portretówka z matrycą APS-C. Jasność f/1.6 i maks. powiększenie 1:2 z minimalnym dystansem ostrzenia 12 cm pozwalają na w pełni swobodne fotografowanie i kadrowanie w każdych warunkach oświetleniowych.
Standardowy obiektyw w przypadku użytkowania z matrycą pełnoklatkową i klasyczna portretówka z matrycą APS-C. Jasność f/1.6 i maks. powiększenie 1:2 z minimalnym dystansem ostrzenia 12 cm pozwalają na w pełni swobodne fotografowanie i kadrowanie w każdych warunkach oświetleniowych.
Standardowy obiektyw w przypadku użytkowania z matrycą pełnoklatkową i klasyczna portretówka z matrycą APS-C. Jasność f/1.6 i maks. powiększenie 1:2 z minimalnym dystansem ostrzenia 12 cm pozwalają na w pełni swobodne fotografowanie i kadrowanie w każdych warunkach oświetleniowych.
Klasyczna portretówka o jasności f/1.4, która wyróżnia się ciekawym wzornictwem, 12-listkową przysłoną i minimalnym dystansem ostrzenia równym ok. 24 cm. Płynnie działający pierścień ostrosći zapewnia precyzyjne nastawy.
Klasyczna portretówka o jasności f/1.4, która wyróżnia się ciekawym wzornictwem, 12-listkową przysłoną i minimalnym dystansem ostrzenia równym ok. 24 cm. Płynnie działający pierścień ostrosći zapewnia precyzyjne nastawy.
Klasyczna portretówka o jasności f/1.4, która wyróżnia się ciekawym wzornictwem, 12-listkową przysłoną i minimalnym dystansem ostrzenia równym ok. 24 cm. Płynnie działający pierścień ostrosći zapewnia precyzyjne nastawy.
Klasyczna portretówka o jasności f/1.8, która wyróżnia się ciekawym wzornictwem, 12-listkową przysłoną i minimalnym dystansem ostrzenia równym ok. 24 cm. Płynnie działający pierścień ostrosći zapewnia precyzyjne nastawy.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.